Abstract:
Соціальні мережі – середовище для спілкування, де користувачі мають можливість оперативно обмінюватися інформацією, новинами, отримувати відповіді на питання, дивитися фото і відео, слухати музику. Підприємці мають можливість продавати свої товари через соціальні мережі і заробляти краудфандингом. Аналітичні дані з платформ соціальних мереж дають змогу компаніям і бізнесу визначитися зі схильностями, переконаннями та вподобаннями особи. Метою дослідження є
діагностика впливу соціальних мереж на результативність і працездатність персоналу. У статті описано вплив соціальних мереж на життя людей, а також запропоновано інформацію щодо популярних мереж та висвітлено проблемні питання, запропоновано рішення щодо спілкування в компаніях за допомогою соціальних мереж без протиріччя правилам про працю та захисту даних.