Abstract:
Анотація. У статті досліджено популярні додатки для смартфонів для вивчення української мови як іноземної студентами вищих навчальних закладів. Зокрема використання додатків смартфонів паралельно з вивченням української мови під час занять з викладачем. Розглянуто програми, що допоможуть студентам опановувати мову на початковому етапі вивчення, а також програми, які стануть в нагоді під час
закріплення вже вивченого матеріалу на заняттях з викладачем. Зазначено, що під час дистанційної форми навчання студентів-іноземців, ці програми слугуватимуть додатковим засобом засвоєння української мови. Наголошено на індивідуальному доборі програм для окремих груп студентів-іноземців, з урахуванням різного рівня знань володіння українською мовою. Проаналізовано переваги і недоліки додатків смартфонів для вивчення української мови як іноземної.