Репозиторий Dspace

Роль освіти у подоланні цифрових розривів та забезпеченні цифрової інклюзії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Криклій, О. А.
dc.contributor.author Kryklii, O.
dc.date.accessioned 2021-12-03T11:26:55Z
dc.date.available 2021-12-03T11:26:55Z
dc.date.issued 2021-12-03
dc.identifier.citation Криклій О. А. Роль освіти у подоланні цифрових розривів та забезпеченні цифрової інклюзії / О. А. Криклій // Науковий погляд: економіка та управління. - 2021. - №5 (75). – С. 33 - 40 uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079(Online)
dc.identifier.issn 2521-666X (Print)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4555
dc.description.abstract У статті визначено, що для отримання вигод від глобальної цифрової економіки без зростання інформаційних ризиків необхідно забезпечити високий рівень цифрової інклюзії. Це зумовлено тим, що цифрова економіка потребує робочої сили та споживачів цифрових послуг, які мають високий рівень цифрових навичок, а також повний та необмежений фізичний та матеріальний доступ до інформаційно-комунікаційних технологій та інтернету. Під час дослідження цифрової інклюзії автори базуються на дискурсах про цифровий розрив, який розглядається як нерівність у доступі до інформаційних та комунікаційних технологій та інтернету та їх використанні. Цифрові розриви систематизовано за ієрархічними рівнями: розрив доступу (перший рівень цифрового розриву), розрив цифрових навичок, необхідних для компетентного використання інформаційно-комунікаційних технологій та інтернету (другий рівень цифрового розриву), розрив у можливостях отримати переваги від доступу та використання інформаційно-комунікаційних технологій та інтернету (третій рівень цифрового розриву) та розрив у знаннях (четвертий рівень цифрового розриву). Визначено, що для подолання всіх видів цифрового розриву, що формують фундамент для забезпечення цифрової інклюзії, необхідною є реалізація комплексу заходів, спрямованих як на розвиток цифрової інфраструктури та доступ громадян до неї, так і на підвищення рівня цифрової грамотності населення для здобуття ними цифрових навичок. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2021. - №5 (75).
dc.subject цифрова економіка uk_UA
dc.subject цифровізація uk_UA
dc.subject цифровий розрив uk_UA
dc.subject цифрова інклюзія uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject digital economy uk_UA
dc.subject digitalization uk_UA
dc.subject digital divide uk_UA
dc.subject digital inclusion uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.title Роль освіти у подоланні цифрових розривів та забезпеченні цифрової інклюзії uk_UA
dc.title.alternative The role of education in bridging the digital divide and ensuring digital inclusion uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2021/5(75)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись