DSpace Repository

Захист прав споживачів фінансових послуг в юридичній клініці

Show simple item record

dc.contributor.author Дацко, К. П.
dc.contributor.author Стець, Є. О.
dc.contributor.author Datsko, K. P.
dc.contributor.author Stets, E. O.
dc.date.accessioned 2021-11-30T11:38:39Z
dc.date.available 2021-11-30T11:38:39Z
dc.date.issued 2021-11-30
dc.identifier.citation Дацко К. П. Захист прав споживачів фінансових послуг в юридичній клініці / К. П. Дацко, Є. О. Стець // Правова позиція. - 2021. - № 4 (33). – С. 26 - 32 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6473
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4539
dc.description.abstract Стрімкий розвиток ринку фінансових послуг стимулював появу нових їхніх видів. За декілька років на ринку з’явилися нові фінансові установи та інші гравці цього ринку, які не завжди доброчесно ведуть свій бізнес, заманюючи споживачів яскравою рекламою та занадто привабливими умовами надання послуг. Досить часто за цим криються скриті платежі та неякісний сервіс, а іноді навіть шахрайство. У поєднанні з низьким рівнем фінансової грамотності населення, економічною кризою та зростаючим безробіттям з’являється безліч негативних прикладів порушення прав споживачів фінансових послуг. Дослідження показують, що споживачі не були готові до таких різких змін у відносинах із фінансовими установами. Незнання механізмів захисту своїх прав сприяло зростанню недовіри до ринку фінансових послуг. Окреслена проблематика сприяє розвитку як наукових досліджень про стан рівня фінансової грамотності населення, аналізу чинних правових норм, так і освітніх проєктів, які спрямовані на навчання різних категорій населення механізмам захисту прав споживачів фінансових послуг та запобігання порушенням із боку фінансових установ. Розвиток наукових досліджень неможливий без вивчення практичного складника проблеми. Наше дослідження узагальнює вдалі закордонні та національні практики розвитку рівня фінансової грамотності населення та захисту прав споживачів фінансових послуг. Юридична клінічна освіта вже довела свою ефективність у навчанні юристів по всьому світу. Разом із тим вона відіграє значу соціальну роль, адже в процесі роботи в юридичній клініці студенти надають безоплатну правову допомогу, проводять заходи правової просвіти з різними групами населення. Закордонний досвід також доводить, що ефективним є розвиток спеціалізацій в юридичній клініці, що забезпечує комплексний розгляд теми та системне бачення проблеми клієнта. Саме тому у статті досліджено досвід роботи юридичних клінік України з питаннями захисту прав споживачів фінансових послуг. На прикладі роботи Юридичної клініки Державного університету економіки і технологій описано механізм дослідження цієї теми зі студентами-консультантами, підготовки їх до консультування з фінансових питань та розроблення і проведення занять із правової просвіти. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Правова позиція;2021. - № 4 (33)
dc.subject фінансові послуги uk_UA
dc.subject юридична клініка uk_UA
dc.subject спеціалізована юридична клініка uk_UA
dc.subject захист прав споживачів uk_UA
dc.subject консультування uk_UA
dc.subject правова просвіта uk_UA
dc.subject безоплатна правова допомога uk_UA
dc.subject financial services uk_UA
dc.subject legal clinic uk_UA
dc.subject specialized legal clinic uk_UA
dc.subject consumer protection uk_UA
dc.subject counseling uk_UA
dc.subject legal education uk_UA
dc.subject free legal aid uk_UA
dc.title Захист прав споживачів фінансових послуг в юридичній клініці uk_UA
dc.title.alternative Protection of the consumers rights of financial services in the legal clinic uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2021/4(33)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account