dc.contributor.author |
Cherevko, A. |
|
dc.contributor.author |
Soloshenko, R. |
|
dc.contributor.author |
Indychenko, L. |
|
dc.contributor.author |
Kovalenko, Ye. |
|
dc.contributor.author |
Черевко, А. Д. |
|
dc.contributor.author |
Солошенко, Р. О. |
|
dc.contributor.author |
Індиченко, Л. С. |
|
dc.contributor.author |
Коваленко, Є. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-19T13:13:46Z |
|
dc.date.available |
2021-10-19T13:13:46Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-19 |
|
dc.identifier.citation |
Черевко А .Д. Моніторинг державних реформ щодо здоров'язбереження нації / А. Д.Черевко, Р. О.Солошенко, Л. С. Індиченко, Є. В. Коваленко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. - Запоріжжя : КПУ, 2018. Вип. 60. ,Т. 1. - С.170-174 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4494 |
|
dc.description.abstract |
У статті викладено результати дослідження можливості проведення моніторингу державних реформ щодо здоров’язбереження української нації. Виявлено й описано нормативні і стратегічні документи з проблеми дослідження. Відзначено, що проблема охорони здоров’я й формування здоров’язбережувальної компетентності представлена в значній кількості наукових праць. Визначено, що для здоров’язбереження української нації необхідним є проведення моніторингу державних реформ, зокрема реформи системи охорони здоров’я. Висвітлено категоріальний апарат. Застосовано теоретичні методи, такі як аналіз, порівняння, систематизація змісту нормативних і стратегічних документів з питань охорони здоров’я; структурно-системний аналіз – для з’ясування стану наукового
розроблення проблеми, встановлення змісту і структури стратегічних та операційних документів; узагальнення й інтерпретація – для обґрунтування авторських висновків. Обґрунтовано авторську точку зору стосовно сумнівності проведення якісного моніторингу державних реформ в Україні щодо здоров’язбереження української нації за відсутності визначених у стратегії сталого розвитку країни та програмах із її реалізації індикаторів і показників результативності, які мають стати основою
для подальшого моніторингу їх реалізації. Доведено, що в стратегічних та операційних документах щодо здоров’язбереження української нації зазначені індикатори й показники відсутні або визначені лише для деяких завдань. Автори дотримуються думки, що так закладено можливість підігнати показники під результати, здобуті за певний період у результаті реформ. Обґрунтовується доцільність подальшого вивчення міжнародного досвіду моніторингу стратегій, програм і планів заходів, які стосуються національних систем охорони здоров’я, в аспекті здоров’язбереження на рівні міжсекторальної співпраці загалом і у сфері освіти зокрема. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр..;Вип. 60. ,Т. 1 |
|
dc.subject |
здоров’язбереження |
uk_UA |
dc.subject |
реформа охорони здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
громадське здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
health saving |
uk_UA |
dc.subject |
healthcare reform |
uk_UA |
dc.subject |
public health |
uk_UA |
dc.title |
Моніторинг державних реформ щодо здоров'язбереження нації |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Monitoring of state reforms on the nation’s health saving |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |