Abstract:
У статті визначено, що корпоративне навчання повинно бути спрямоване на принципово нову якість професійної освіти, у результаті якого повинні бути сформовані загальні і спеціальні професійні компетенції, що задовольняють сучасні потреби держави, суспільства, ринку праці і потреби розвитку потенціалу особистості. Обґрунтовано основні пріоритети стратегії розвитку системи неперервної професійної освіти, що полягають у розробленні рівнів навчання, визначенні періодичності навчання, формуванні навчально-методичного забезпечення та навчально-матеріальної бази навчання. Сформовано процес
корпоративного навчання персоналу. Процес корпоративного навчання персоналу потребує визначення потреби в розвитку персоналу, визначення цілей навчання, визначення змісту програм і вибір методів навчання, встановлення вимог до працівника, формування бюджету навчання, оцінювання ефективності процесу навчання