Репозиторий Dspace

Аналіз інструментів державного маркетингу українських товарів військового призначення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ханик, Ю.-Б. Р.
dc.contributor.author Данилович-Кропивницька, М. Л.
dc.contributor.author Khanyk, Yu.-B. R.
dc.contributor.author Danylovych-Kropyvnytska, M. L.
dc.date.accessioned 2021-09-02T10:42:51Z
dc.date.available 2021-09-02T10:42:51Z
dc.date.issued 2021-09-02
dc.identifier.citation Ханик Ю.-Б. Р. Аналіз інструментів державного маркетингу українських товарів військового призначення / Ю.-Б. Р. Ханик, М. Л. Данилович-Кропивницька // Публічне управління та митне адміністрування. - 2021. - № 1(28). – С. 99 – 106 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4409
dc.description.abstract Все більше держав розглядає експорт товарів військового призначення як можливий шлях збільшення технологічних конкурентних переваг у світовій економіці, адже в розрахунку на одиницю витрат валютний ефект від продажу таких товарів є значно вищим, ніж від реалізації готової продукції. Отже, одним із перспективних напрямів національної економіки України є розвиток оборонно-промислового комплексу держави. Торгівля товарами військового призначення є важливим інструментом зовнішньої політики країни, адже вона не лише просуває країну-експортера на міжнародному ринку, а й дозволяє певним чином впливати на країн-імпортерів цієї номенклатури товарів. Збільшення експорту товарів військового призначення також суттєво впливає на зайнятість населення, темпи та ефективність суспільного виробництва, а отже значною мірою формує економічний фундамент національної безпеки. Проведення ж правильної маркетингової політики дозволяє не лише підвищити конкурентоздатність окремого товару, але й розширити його ринок збуту. Зі збільшенням частки певної країни на ринку продукції товарів військового призначення збільшується і її політичний статус як держави. За умов економічної нестабільності в Україні доходи від продажу товарів воєнно-промислового комплексу допоможуть не лише підтримати стабільність національної економіки, а й можуть стати основою для розвитку інших секторів промислового виробництва. Наукова стаття присвячена дослідженню українського експорту товарів військового призначення у відносно стабільних умовах до початку збройного конфлікту на Сході України та в період його загострення із 2014 року. Здійснено аналіз обсягів експорту товарів військового призначення у кількісному та матеріальному еквіваленті, його географічної структури, повноважень щодо експорту для різних суб’єктів господарювання, зокрема, пріоритетного для України експорту ракет і ракетних пускових установок. Встановлено, що для збільшення продажу озброєння Україна активно налагоджує державну маркетингову політику через участь у вітчизняних і закордонних виставках, рекламування товарів військового призначення у спеціалізованих українських виданнях. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування.;2021. - № 1(28)
dc.subject товари військового призначення uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject озброєння uk_UA
dc.subject воєнна безпека uk_UA
dc.subject державний маркетинг uk_UA
dc.subject воєнно-промисловий комплекс uk_UA
dc.subject military goods uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject armament uk_UA
dc.subject military security uk_UA
dc.subject state marketing uk_UA
dc.subject military-industrial complex uk_UA
dc.title Аналіз інструментів державного маркетингу українських товарів військового призначення uk_UA
dc.title.alternative Analysis of state marketing instruments of Ukrainian military goods uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2021/ №1(28)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись