Репозитарiй DSpace

Стратегічне управління підприємством як багатовимірний простір парадоксів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ліпич, Л. Г.
dc.contributor.author Кушнір, М. А.
dc.contributor.author Хілуха, О. А.
dc.contributor.author Lipych, L.
dc.contributor.author Khilukha, O.
dc.contributor.author Kushnir, M.
dc.date.accessioned 2021-08-19T12:56:08Z
dc.date.available 2021-08-19T12:56:08Z
dc.date.issued 2021-08-19
dc.identifier.citation Ліпич Л. Г. Хілуха О. А. Кушнір М. А. Ліпич Л. Г. Стратегічне управління підприємством як багатовимірний простір парадоксів / Л. Г. Ліпич, О. А. Хілуха, М. А. Кушнір // Науковий погляд: економіка та управління - 2021. - № 3 (73). – С. 33 - 38 uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079(Online)
dc.identifier.issn 2521-666X (Print)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4384
dc.description.abstract Очікуванням стратегічного управління підприємства є намагання вибрати найкращу стратегію. Обґрунтовано, що парадокс стратегії полягає у тому, що подібна або навіть однакова стратегія, добре спланована та ефективно реалізована, може принести підприємству як успіх, так і невдачу. Примирення суперечностей у бізнесі є фундаментальною навичкою та проявом креативності (менеджмент як мистецтво). У статті представлено приклади стратегічних парадоксів, з якими стикається керівництво підприємств під час прийняття ключових стратегічних рішень, пов’язаних із розвитком. Доведено, що дуалізм парадоксів дає змогу побудувати теоретичний багатовимірний простір усіх можливих стратегій. Стверджується, що багатовимірний простір стратегічних парадоксів постійно розширюється. Установлено, що теорія стратегічного управління повинна постійно вирішувати свій основний парадокс: використання базових принципів (наука) та створення нових рішень (мистецтво). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2021. - № 3 (73)
dc.subject багатовекторність uk_UA
dc.subject парадоксальність uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject стратегічні парадокси uk_UA
dc.subject креативність управління uk_UA
dc.subject майстерність управління uk_UA
dc.subject наука управління uk_UA
dc.subject multivectority uk_UA
dc.subject paradoxicality uk_UA
dc.subject strategic uk_UA
dc.subject strategic paradoxes uk_UA
dc.subject creativity of management uk_UA
dc.subject skill of management uk_UA
dc.subject science of management uk_UA
dc.title Стратегічне управління підприємством як багатовимірний простір парадоксів uk_UA
dc.title.alternative Strategic enterprise management as a multidimensional space of paradoxes uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2021/3(73)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу