Abstract:
У статті обґрунтовуються теоретико-методичні засади формування методологічної платформи діагностики економічної активності торговельного підприємства як основи реалізації діагностичного процесу, орієнтованого на формування
спеціальної інформації, яка використовується для прийняття управлінських рішень. Визначено системоутворюючий базис методології та побудовано дерево аналізу проблем формування методологічної платформи діагностики економічної активності підприємств торгівлі. Визначено послідовність етапів діагностичного процесу та процедурні аспекти верифікації кожного з них. Доведено, що його ефективність забезпечується відповідним механізмом, який запускає і підтримує діагностичний процес. Розроблено концептуальну модель методологічної платформи діагностики економічної активності підприємств торгівлі, яка на засадах системності відповідно до визначених завдань ідентифікує передумови і компонентний склад методології та через залучення механізму реалізації діагностичних процедур забезпечує результативність процесуотримання інформації для управління