dc.contributor.author |
Приказюк, Н. В. |
|
dc.contributor.author |
Моташко, Т. П. |
|
dc.contributor.author |
Кондратенко, Ю. С. |
|
dc.contributor.author |
Prykaziuk, N. |
|
dc.contributor.author |
Motashko, T. |
|
dc.contributor.author |
Kondratenko, Y. |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-19T08:42:05Z |
|
dc.date.available |
2021-08-19T08:42:05Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-19 |
|
dc.identifier.citation |
Приказюк Н. В. Розвиток інтернет-страхування у нових умовах / Н. В. Приказюк, Т. П. Моташко, Ю. С. Кондратенко // Науковий погляд: економіка та управління - 2021. - № 2 (72). – С. 102 - 108 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079(Online) |
|
dc.identifier.issn |
2521-666X (Print) |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4377 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто сутність поняття «інтернет-страхування». Встановлено, що офіційно інтернет-страхування в Україні не визначено, більше того, у законодавстві існують суперечності щодо цього питання. Проаналізовано топ-10 страхових компаній України за валовими страховими преміями щодо здійснення ними інтернет-страхування. Виявлено, що у різній мірі всі вони використовують цей канал дистрибуції за системами on-line та off-line, а також залучають супутні послуги, які базуються на інтернет-технологіях. Розглянуто кейс розвитку інтернет-страхування Китаю та вплив розширення використання цього каналу на всю галузь. Визначено, що з огляду на необхідність обмеження соціальних контактів, зумовлену пандемією Covid-19, та на активний розвиток інформаційних технологій інтернет-страхування набуватиме все більшої популярності. Обґрунтовано шляхи подальшого розвитку інтернет-страхування в Україні з урахуванням його наявних інгібіторів та каталізаторів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;2021. - № 2 (72) |
|
dc.subject |
інтернет-страхування |
uk_UA |
dc.subject |
канали дистрибуції страхових послуг |
uk_UA |
dc.subject |
страхова компанія |
uk_UA |
dc.subject |
продуктова наповненість |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
Covid-19. |
uk_UA |
dc.subject |
internet insurance |
uk_UA |
dc.subject |
distribution channels of insurance services |
uk_UA |
dc.subject |
insurance company |
uk_UA |
dc.subject |
food content |
uk_UA |
dc.subject |
information technologies |
uk_UA |
dc.subject |
Covid-19 |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток інтернет-страхування у нових умовах |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Development of internet insurance under the new conditions |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |