DSpace Repository

Розвиток інтернет-страхування у нових умовах

Show simple item record

dc.contributor.author Приказюк, Н. В.
dc.contributor.author Моташко, Т. П.
dc.contributor.author Кондратенко, Ю. С.
dc.contributor.author Prykaziuk, N.
dc.contributor.author Motashko, T.
dc.contributor.author Kondratenko, Y.
dc.date.accessioned 2021-08-19T08:42:05Z
dc.date.available 2021-08-19T08:42:05Z
dc.date.issued 2021-08-19
dc.identifier.citation Приказюк Н. В. Розвиток інтернет-страхування у нових умовах / Н. В. Приказюк, Т. П. Моташко, Ю. С. Кондратенко // Науковий погляд: економіка та управління - 2021. - № 2 (72). – С. 102 - 108 uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079(Online)
dc.identifier.issn 2521-666X (Print)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4377
dc.description.abstract У статті розглянуто сутність поняття «інтернет-страхування». Встановлено, що офіційно інтернет-страхування в Україні не визначено, більше того, у законодавстві існують суперечності щодо цього питання. Проаналізовано топ-10 страхових компаній України за валовими страховими преміями щодо здійснення ними інтернет-страхування. Виявлено, що у різній мірі всі вони використовують цей канал дистрибуції за системами on-line та off-line, а також залучають супутні послуги, які базуються на інтернет-технологіях. Розглянуто кейс розвитку інтернет-страхування Китаю та вплив розширення використання цього каналу на всю галузь. Визначено, що з огляду на необхідність обмеження соціальних контактів, зумовлену пандемією Covid-19, та на активний розвиток інформаційних технологій інтернет-страхування набуватиме все більшої популярності. Обґрунтовано шляхи подальшого розвитку інтернет-страхування в Україні з урахуванням його наявних інгібіторів та каталізаторів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2021. - № 2 (72)
dc.subject інтернет-страхування uk_UA
dc.subject канали дистрибуції страхових послуг uk_UA
dc.subject страхова компанія uk_UA
dc.subject продуктова наповненість uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject Covid-19. uk_UA
dc.subject internet insurance uk_UA
dc.subject distribution channels of insurance services uk_UA
dc.subject insurance company uk_UA
dc.subject food content uk_UA
dc.subject information technologies uk_UA
dc.subject Covid-19 uk_UA
dc.title Розвиток інтернет-страхування у нових умовах uk_UA
dc.title.alternative Development of internet insurance under the new conditions uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2021/2(72)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account