Abstract:
У статті розглянуто сутність поняття «інтернет-страхування». Встановлено, що офіційно інтернет-страхування в Україні не визначено, більше того, у законодавстві існують суперечності щодо цього питання. Проаналізовано топ-10 страхових компаній України за валовими страховими преміями щодо здійснення ними інтернет-страхування. Виявлено, що у різній мірі всі вони використовують цей канал дистрибуції за системами on-line та off-line, а також залучають супутні послуги, які базуються на інтернет-технологіях. Розглянуто кейс розвитку інтернет-страхування Китаю та вплив розширення використання цього каналу на всю галузь. Визначено, що з огляду на необхідність обмеження соціальних контактів, зумовлену пандемією Covid-19, та на активний розвиток інформаційних технологій інтернет-страхування набуватиме все більшої популярності. Обґрунтовано шляхи подальшого розвитку інтернет-страхування в Україні з урахуванням його наявних інгібіторів та каталізаторів.