Короткий опис (реферат):
У статті проведено аналіз умов формування мотиваційної основи для реалізації соціально-економічних стратегій суб’єктів господарювання як на макрорівні – у промисловості України, її провідних складниках (у переробній галузі, постачанні електроенергії, газу і пари тощо), так і на мікрорівні – на прикладі АТ «Полтаваобленерго». Досліджено залежність між динамікою економічних показників діяльності, обсягів реалізованої продукції у промисловості за 2014–2019 рр. та роз-
мірами фондів оплати праці штатних працівників. Проаналізовано розміри реальних витрат великого і середнього бізнесу на розвиток соціальної сфери та персоналу. Виявлено негативні тенденції у дотриманні принципів соціальної відповідальності
їх менеджментом. Запропоновано ефективні інструменти використання основної, додаткової заробітної плати та заохочувальних, а також компенсаційних виплат для підсилення їхнього впливу на кінцеві результати виробничого процесу