Короткий опис (реферат):
Розкрито роль екологічного чинника у формуванні конкурентоспроможності українських підприємств. Наведено статистичні дані стосовно світового ринку екопродукції, а також готовності українських споживачів купувати екопродукцію.
Проаналізовано впровадження нових маловідходних і ресурсозберігаючих технологічних процесів на українських промислових підприємствах упродовж останніх років, а також основні джерела фінансування природоохоронних витрат. Наведено стратегічні цілі державної екологічної політики, які зазначені в Основних засадах (стратегії) державної екологічної політики України на період до 2030 р., реалізація котрих допоможе досягти сталого розвитку. Наведено стратегічні завдання підвищення конкурентоспроможності, вирішення яких сприятиме підвищенню якості та конкурентоспроможності продукції та її просуванню на зовнішні ринки.