Abstract:
У статті розглянуто сучасні методи управління витратами підприємств. Більшість методів, що нині використовуються у практиці вітчизняних підприємств, орієнтовані на пошук резервів зниження витрат у внутрішньому середовищі підприємства і досягнення короткострокових результатів, не передбачають урахування впливу факторів зовнішнього економічного оточення організації і її стратегічних цілей. Застосування сучасних методів і концепцій управління витратами є одним із напрямів підвищення ефективності діяльності і конкурентоспроможності підприємства на ринку. Наявність числених методів і концепцій управління витратами, відсутність їх чіткої класифікації ускладнює вибір належних методів
з урахуванням потреб і цілей конкретного підприємства. З цією метою в статті уточнено зміст і склад процесу управління витратами та наведено групування основних методів за етапами управління.