Abstract:
У статті проаналізовано методи моделювання за допомогою теорії ігор впливу інформації, що курсує всередині та поза межами ринку, на біржові курси і ціни через стратегічну поведінку людей, які безпосередньо здійснюють фінансові операції.
Виділено кілька послідовних дій учасників фінансового ринку, заснованих на концепціях теорії ігор: гравець на фінансовому ринку повинен вибрати свій стиль торгівлі або інвестування; гравець має чітко зрозуміти, ким є інші гравці в цій грі; на
фінансовому ринку існує обмеженість раціональності дій учасників; важливою є аналітична робота, яка виключає емоційну складову частину прийняття рішень; учасник фінансового ринку повинен сформувати власну стратегію. Обґрунтовано,
що якби люди вели себе більш передбачувано і якби ймовірності успіху не залежали від дій інших учасників, розвиток ринку був би надзвичайно повільним. Але фінансовою поведінкою рухають мотиви, інформація, репутація, припущення, надії,
готовність ризикувати, стимули та інші нестатистичні показники. Автором розроблено методику використання теорії ігор в практиці прийняття інвестиційних рішень за умови, що інвестор хоче придбати цінних паперів на фондовій біржі на
10 000 грн. та розглядає акції однієї з двох компаній: або А, або В. Виділено послідовні дії учасників фінансового ринку, засновані на концепціях теорії ігор