Аннотации:
Статтю присвячено теоретико-аналітичному огляду ринку аюрведичних послуг. Установлено, що лікувально-оздоровчий туризм набуває дедалі більшого розвитку та популярності. З’ясовано, що перспективним напрямом лікувально-оздоровчого
туризму є аюрведа, що за своєю сутністю є давньоіндійською медициною. Ринок аюрведи поділено на дві групи: виробництво продукції та послуги. Розглянуто аналітичні показники кількості аюрведичних курортів по округах штату Керала. Наведено динаміку туристичних потоків Керали. Установлено, що просування Керали на міжнародному ринку здійснюється державною корпорацією з розвитку туризму. Ефективність управління підтверджується перемогою в номінації «Найкраща лікувальна дестинація Індії». Сформовано чинники зростання ринку аюрведичної продукції та аюрведичних послуг.