Abstract:
Досліджено інститут довіри крізь призму цифровізації та визначено її важливу роль в управлінні на різних рівнях економічної агрегації. Запропоновано авторське бачення механізму формування й управління довірою клієнтів на засадах цифровізації. Важлива роль у побудові довіри в компанії належить топ-менеджменту. Відповідальність за розвиток відповідної культури лежить на плечах керівництва, а потім – кожного співробітника. Встановлено, що довіра і недовіра існують на
всіх рівнях взаємодії: всередині організації, ринку, суспільства, країни і за їх межами. Наведено рейтинг інституту довіри до урядових інститутів в окремих країнах світу в 2011 р. і 2018 р. За цим рейтингом лідером у 2011 р. та 2018 р. був Сінгапур.
Україна за цим показником у 2011 р. була на останній позиції, а у 2018 р. – на 4-му місці з кінця