Abstract:
У статті запропоновано методологічні основи аналізу внеску бізнес-процесу в результативність підприємства з урахуванням корпоративної соціальної відповідальності. У дослідженні підприємство розглянуто авторами як сукупність бізнес-процесів, кожен з яких бере участь у формуванні кінцевої інтегральної результативності підприємства загалом. Розглянуто основні характеристики бізнес-процесів. Однією з тенденцій менеджменту 20-х рр. XXI століття є активізація використання концепції корпоративної соціальної відповідальності, при цьому, на відміну від поглядів XX століття, що розглядають соціальну відповідальність підприємств виключно як філантропічну діяльність, нині корпоративна соціальна відповідальність все частіше використовується як засіб підвищення конкурентоспроможності. Авторами запропоновано методологічні основи врахування внеску бізнес-процесу з урахуванням корпоративної соціальної відповідальності, що має сприяти підвищенню конкурентоспроможності підприємства загалом.