Репозиторий Dspace

Урахування завдань Цілі сталого розвитку 3 у стратегічних документах України щодо охорони здоров’я

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Рудий, С. А.
dc.contributor.author Rudyi, S. A.
dc.date.accessioned 2021-01-12T12:38:51Z
dc.date.available 2021-01-12T12:38:51Z
dc.date.issued 2021-01-12
dc.identifier.citation Рудий С. А. Урахування завдань Цілі сталого розвитку 3 у стратегічних документах України щодо охорони здоров’я / С. А. Рудий // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020. - № 3 (26). - С. 125 - 130 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4206
dc.description.abstract Різниця в розумінні термінів та національні особливості врахування й адаптації міжнародної редакції Цілей сталого розвитку можуть призвести до викривлення фінальної цілі та дисбалансу розвитку. На прикладі Цілі сталого розвитку 3 у статті показано вплив коректного розуміння філософії та завдань Цілей сталого розвитку і, як наслідок, логічну структуру керівних документів для досягнення завдань та індикаторів Цілей сталого розвитку, яка могла бути застосована. Резолюція про затвердження Цілей сталого розвитку на період до 2030 року ухвалена Генеральною Асамблеєю Організації Об’єднаних Націй на 70-й сесії. Для досягнення Цілей сталого розвитку Україна здійснюватиме нові програми і проєкти, які на практиці забезпечать макроекономічну стабільність, екологічний баланс та соціальну згуртованість. Цілі сталого розвитку слугуватимуть загальною основою для подальших перетворень в Україні. Міжнародний підхід до проєктування та складу Цілей сталого розвитку (ЦСР) схожий на компас для глобального співтовариства країн. Упровадження Цілей сталого розвитку значить, що країни будуть розробляти національні стратегії та програми розвитку відповідно до запропонованої структури Цілей сталого розвитку. Національне та міжнародне законодавство, системи впровадження були порівняні та проаналізовані, щоби побачити, чи є різниця між міжнародним і українським національним тлумаченням, що може призвести до неправильного сприйняття під час розроблення та впровадження національних програм. У національній редакції Проєкт національної стратегії сталого розвитку України до 2030 року містить іншу систему цілей. Ціль 3 має назву «Стратегічна ціль – подолання бідності та скорочення нерівності, зокрема ґендерної», підзавдання, які називаються «операційна ціль», а в міжнародній редакції назва – «Забезпечити здоровий спосіб життя та сприяти добробуту для всіх у будь-якому віці». Така термінологічна відмінність не має особливого значення, проте зовсім різні завдання, які є під цим номером, та геть інша композиція «завдань» та «індикаторів» створюють чималі труднощі щодо зіставлення національних і міжнародних цілей. Національна система потребує вдосконалення, усі законопроєкти повинні бути перевірені на відповідність Цілям сталого розвитку, дотримання принципів і виконання завдань. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 3 (26)
dc.subject SDG uk_UA
dc.subject цілі сталого розвитку uk_UA
dc.subject стратегія сталого розвитку uk_UA
dc.subject співпраця uk_UA
dc.subject SDG uk_UA
dc.subject sustainable development goals uk_UA
dc.subject sustainable development strategy uk_UA
dc.subject cooperation uk_UA
dc.title Урахування завдань Цілі сталого розвитку 3 у стратегічних документах України щодо охорони здоров’я uk_UA
dc.title.alternative Consideration of the objectives of Sustainable Development Goal 3 in strategic documents of Ukraine on health care uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2020/ №3(26)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись