Репозиторий Dspace

Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у систему управління загальної середньої освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Карапиш, С. П.
dc.contributor.author Karapysh, S. P.
dc.date.accessioned 2021-01-11T11:20:59Z
dc.date.available 2021-01-11T11:20:59Z
dc.date.issued 2021-01-11
dc.identifier.citation Карапиш С. П. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у систему управління загальної середньої освіти / С. П. Карапиш // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020. - № 3 (26). - С. 38 - 42 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4194
dc.description.abstract У статті розглянуто інформаційно-комунікаційні технології як основний каталізатор інноваційної діяльності сучасного педагога й управлінця та один з особливо важливих системних компонентів іміджу органів державної влади в галузі освіти. Проаналізовано функції інформаційно-комунікаційної взаємодії в системі загальної середньої освіти. Визначено, що основним інформаційним каналом у системі управління освітою та потужним інструментом для побудови інноваційних форм управління є інтернет-засоби й сервіс-засоби. У статті визначено поняття інформаційно-освітнього середовища в системі освіти. Доведено, що швидкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій, зростання рівня опанування комп’ютерною технікою суб’єктів освітнього процесу, відкритість освітніх систем, популярність електронних освітніх ресурсів і віртуалізація навчальної діяльності, потреба в інформаційній взаємодії та контактах соціального партнерства, перехід до нової, активної форми фіксації процесу й результатів освітньої діяльності актуалізували проблему формування та розвитку інформаційно-освітнього середовища в системі освіти. Дослідження в статті підводяться до рекомендацій: для ефективної модернізації освіти й оновлення технічного арсеналу засобів навчання необхідно оптимізувати реалізацію державних програм, спрямованих на інформатизацію, комп’ютеризацію та оновлення матеріально-технічної бази шкіл, надання всім вільного доступу до мережі Інтернет. Підготовка керівників до сучасного управління школою за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій є дієвим складником ефективного освітнього менеджменту. Визначено, що інформаційні технології позитивно впливають на всі компоненти системи навчання: мету, зміст, методи й організаційні форми навчання, засоби навчання, що дозволяє розв’язувати складні й актуальні завдання в системі освіти для забезпечення розвитку інтелектуального, творчого потенціалу, аналітичного мислення та самостійності працівників. У статті також проаналізовано використання Інтернету в управлінні як одного з важливих інформаційно-комунікаційних механізмів забезпечення інноваційності, відкритості й прозорості діяльності в галузі освіти. На основі певних принципів розвитку інформаційного суспільства в статті систематизовано основні напрямки впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у системі управління освітою. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 3 (26)
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk_UA
dc.subject інформаційні ресурси uk_UA
dc.subject управління освіти uk_UA
dc.subject система загальної середньої освіти uk_UA
dc.subject управлінська діяльність uk_UA
dc.subject інформаційне суспільство uk_UA
dc.subject information and communication technologies uk_UA
dc.subject information resources uk_UA
dc.subject Department of Education uk_UA
dc.subject general secondary education system uk_UA
dc.subject management activities uk_UA
dc.subject information society uk_UA
dc.title Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у систему управління загальної середньої освіти uk_UA
dc.title.alternative Implementation information and communication technologies in the management system of general secondary education uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2020/ №3(26)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись