Короткий опис (реферат):
Стаття присвячена дослідженню категоріального апарату в галузі соціального підприємництва. Шляхом теоретичних підходів узагальнено визначення сутності поняття «соціальне підприємництво», наведено основні характеристики термінів «підприємець» та «підприємництво» порівняно з характеристиками сутності визначень понять «соціальний підприємець» та «соціальне підприємництво». Обґрунтовано, що кінцевою метою підприємця є створення економічного багатства, тоді як для соціального підприємця пріоритетом є виконання його соціальної або екологічної місії. За допомогою практичних підходів досліджено діючі
структури бізнес-моделей, які використовують соціальні підприємства. Досліджено вдале використання ділових етичних практик та програм корпоративної соціальної відповідальності, які сприяли успіху проєктів відомих соціальних підприємців.