Репозиторий Dspace

Використання форсайту для стратегічного планування розвитку освіти в умовах її системних змін

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сиченко, В. В.
dc.contributor.author Хитько, М. М.
dc.contributor.author Хитько, М. О.
dc.contributor.author Sychenko, V. V.
dc.contributor.author Khytko, M. M.
dc.contributor.author Khytko, M. A.
dc.date.accessioned 2020-12-14T13:10:54Z
dc.date.available 2020-12-14T13:10:54Z
dc.date.issued 2020-12-14
dc.identifier.citation Сиченко В. В. Використання форсайту для стратегічного планування розвитку освіти в умовах її системних змін / В. В. Сиченко, М. М. Хитько, М. О. Хитько // Публічне управління та митне адміністрування. – 2020. - № 2(25). – С. 152 – 157 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4145
dc.description.abstract Стратегічне планування в освіті є одним із аспектів стратегічної діяльності системи державного управління, виникає як функція стратегічного управління, що конкретизує та репрезентує вироблення стратегії. Стратегічне планування є не лише функцією, а й інструментом регулювання тенденцій освітнього розвитку в умовах динамічних змін, системою інститутів, механізмів та інструментів державного управління освітою. У його межах відбувається поєднання процесів цілепокладання та практично-ресурсного забезпечення управлінської діяльності, спрямованої на досягнення цілей освітнього розвитку в умовах наявності ризиків системних змін і необхідності кризового регулювання. Стратегічне планування розглядається у контексті реформ галузі як одного із стратегічних напрямів усього процесу державотворення у нашій країні, як механізму ефективного здійснення модернізації у зазначеній царині. Системні освітні реформи як стратегія галузевого розвитку означають і необхідність становлення нової, також інноваційної і принципово іншої за структурою, системи державного управління освітою. На рівні загальних засад методології найбільше значення має синтез інноваційно-синергетичної та системної методології, що орієнтує на поліаспектне дослідження стратегічного планування в освіті у взаємозв’язку усіх чинників та складників як на структурно-функціональному, так і просторовому рівні з розумінням невизначеності та динамізму соціокультурного контексту, що зумовлено використанням концептуальних засад сценарного планування, зокрема методу форсайту. На перше місце висувається дослідницький інструментарій, пов’язаний з моделюванням та проектуванням освітніх процесів, що може бути здійснено на різних концептуальних рівнях стратегічного планування освітнього розвитку. Результатом такого підходу є становлення цілісної системи державного управління інноваційною стратегією розвитку галузі, що функціонує на базі модельного комплексу стратегічного планування та управління. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 2(25)
dc.subject державне управління uk_UA
dc.subject форсайт uk_UA
dc.subject стратегічне планування uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject модернізація uk_UA
dc.subject модель управління uk_UA
dc.subject public administration uk_UA
dc.subject foresight uk_UA
dc.subject strategic planning uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.subject modernization uk_UA
dc.subject management model uk_UA
dc.title Використання форсайту для стратегічного планування розвитку освіти в умовах її системних змін uk_UA
dc.title.alternative Use of foresight for strategic planning of educational development in the conditions of its systemic changes uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2020/ №2(25)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись