dc.contributor.author |
Марван, Музхер Хуссеін Музхер |
|
dc.contributor.author |
Marvan, Muzher Hussein Muzher |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-10T09:26:23Z |
|
dc.date.available |
2020-11-10T09:26:23Z |
|
dc.date.issued |
2020-11-10 |
|
dc.identifier.citation |
Марван Музхер Хуссеін Музхер Інституційне забезпечення регулювання відносин державно-банківського партнерства: проблеми та напрями розвитку / Музхер Хуссеін Музхер Марван // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020. - № 1 (24).- С. 51 –55 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4083 |
|
dc.description.abstract |
З’ясовано, що забезпечення розвитку державно-банківського партнерства можливе лише за умови створення сприятливого інституційного середовища. Проаналізовано сучасний стан інституційного середовища державного управління в сфері державно-банківського партнерства. Визначено основну проблему інституційного забезпечення державної політики в сфері державно-банківського партнерства – недостатню сформованість системи інституцій, які повинні забезпечувати ефективну координацію та взаємодію всіх суб’єктів для реалізації завдань державної політики у цій сфері.
Зауважено, що однією з головних перешкод успішного впровадження механізму державно-банківського партнерства є відсутність компетенцій у цій галузі у посадових осіб держаних органів влади. Виявлено проблемні питання інституційно-законодавчого забезпечення розвитку державно-банківського партнерства. Доведено, що на сучасному етапі розвитку у сфері державно-банківського партнерства визначено лише напрями діяльності, а не чіткі цілі та відповідні до них повноваження, а уповноважений орган із державно-приватного партнерства в Україні виконує переважно організаційно-регулювальну функцію.
Запропоновано заходи державної політики, реалізація яких дозволить прискорити практичне запровадження основних форм державно-банківського партнерства з метою залучення банківських інвестиційних ресурсів для модернізації економіки держави.
Наголошено на необхідності створення на рівні Уряду єдиного спеціалізованого органу, наприклад, Національної агенції (Державної агенції, Національного центра) з публічно-державного партнерства. Зауважено, що саме таке підпорядкування дасть змогу вирішити питання дублювання функцій під час розробки та реалізації проектів та створить умови для продуктивної співпраці з галузевими міністерствами та іншими центральними органами влади.
Доведено перспективність діяльності регіональних відділів центру сприяння розвитку державно-банківського партнерства та департаменту розвитку державно-банківського партнерства при Національному Банку України. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 1 (24) |
|
dc.subject |
державно-банківське партнерство |
uk_UA |
dc.subject |
механізми державного регулювання |
uk_UA |
dc.subject |
інституційне забезпечення |
uk_UA |
dc.subject |
державні структури |
uk_UA |
dc.subject |
state-banking partnership |
uk_UA |
dc.subject |
mechanisms of state regulation |
uk_UA |
dc.subject |
institutional support |
uk_UA |
dc.subject |
state structures |
uk_UA |
dc.title |
Інституційне забезпечення регулювання відносин державно-банківського партнерства: проблеми та напрями розвитку |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Institutional support for regulation of state-bank partnership relations: problems and areas of development |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |