Короткий опис (реферат):
Дана робота присвячена емпіричному аналізу зовнішніх факторів формування бізнес-стратегії банку. Для виконання поставленого завдання автор пропонує використати підвид факторного аналізу – метод головних компонент, що дозволяє
серед численних політичних, економічних, соціальних, технічних та інших факторів, що пов’язані з банківською діяльністю (в сукупності представляють собою фактори зовнішнього середовища), виділити найбільш релевантні та значимі. В резуль-
таті відбору в роботі сформовано і проаналізовано базу із сорока п’яти зовнішніх факторів. Отримані результати аналізу свідчать про виділення двох найбільш значимих компонент – перша включає чотирнадцять, а друга дев’ять факторів зовнішнього середовища банку. На основі цього автор висуває припущення що для аналізу першого блоку факторів необхідно обирати бізнес-стратегії банку, орієнтовані на внутрішньо національні цілі, другого блоку – щодо виходу на міжнародні ринки.