dc.contributor.author |
Гончаренко, Т. П. |
|
dc.contributor.author |
Goncharenko, T. |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-12T10:33:16Z |
|
dc.date.available |
2020-08-12T10:33:16Z |
|
dc.date.issued |
2020-08-12 |
|
dc.identifier.citation |
Гончаренко Т. П. Емпіричний аналіз зовнішніх факторів формування бізнес-стратегії банку / Т. П. Гончаренко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №1 (67). - С. 136 - 141 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079(Online) |
|
dc.identifier.issn |
2521-666X (Print) |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3959 |
|
dc.description.abstract |
Дана робота присвячена емпіричному аналізу зовнішніх факторів формування бізнес-стратегії банку. Для виконання поставленого завдання автор пропонує використати підвид факторного аналізу – метод головних компонент, що дозволяє
серед численних політичних, економічних, соціальних, технічних та інших факторів, що пов’язані з банківською діяльністю (в сукупності представляють собою фактори зовнішнього середовища), виділити найбільш релевантні та значимі. В резуль-
таті відбору в роботі сформовано і проаналізовано базу із сорока п’яти зовнішніх факторів. Отримані результати аналізу свідчать про виділення двох найбільш значимих компонент – перша включає чотирнадцять, а друга дев’ять факторів зовнішнього середовища банку. На основі цього автор висуває припущення що для аналізу першого блоку факторів необхідно обирати бізнес-стратегії банку, орієнтовані на внутрішньо національні цілі, другого блоку – щодо виходу на міжнародні ринки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №1 (67) |
|
dc.subject |
бізнес-стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
банк |
uk_UA |
dc.subject |
зовнішнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
фактори зовнішнього середовища |
uk_UA |
dc.subject |
метод головних компонент |
uk_UA |
dc.subject |
business strategy |
uk_UA |
dc.subject |
bank |
uk_UA |
dc.subject |
external environment |
uk_UA |
dc.subject |
environmental factors |
uk_UA |
dc.subject |
principal component method |
uk_UA |
dc.title |
Емпіричний аналіз зовнішніх факторів формування бізнес-стратегії банку |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Empirical analysis of external factors for the bank’s business strategy |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |