dc.contributor.author |
Смерічевський, С. Ф. |
|
dc.contributor.author |
Шевченко, А. В. |
|
dc.contributor.author |
Савельєв, М. С. |
|
dc.contributor.author |
Smerichevskyi, S. |
|
dc.contributor.author |
Shevchenko, A. |
|
dc.contributor.author |
Savelʹyev, M. |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-12T09:10:10Z |
|
dc.date.available |
2020-08-12T09:10:10Z |
|
dc.date.issued |
2020-08-12 |
|
dc.identifier.citation |
Смерічевський С. Ф. Оцінка лояльності споживачів до торгової марки / С. Ф. Смерічевський, А. В. Шевченко, М. С. Савельєв // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №1 (67). - С. 105 - 111 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079(Online) |
|
dc.identifier.issn |
2521-666X (Print) |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3954 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито суперечливі аспекти визначення поняття лояльності споживачів та досліджено основні його складові. Виокремлено та розкрито основні шляхи розвитку наукової думки практиків і науковців щодо лояльності споживачів.
Визначено базові параметри споживчої лояльності в бізнес-просторі та запропоновано шляхи імплементації результатів маркетингової кампанії задля визначення напрямів підвищення лояльності. Визначено основні складові систем оцінки лояльності: аналіз відношення клієнта до товару, співвідношення кількості і частоти покупок, наявність і якість альтернативи,
сталість суми покупки одного і того ж товару певної марки за певний проміжок часу задля пошуку оптимальної комунікації з цільовою аудиторією. Проведено дослідження клієнтів мережі кінотеатрів «Планета Кіно» з метою визначення показника лояльності. Сформульовано пошукові питання, гіпотези та використано кластерний аналіз. На основі аналізу визначено можливості щодо оптимізації процесів та залучення більшої аудиторії, а також запропоновано тактичні напрямки розвитку взаємодії із цільовою аудиторією торгової марки «Планета Кіно». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №1 (67) |
|
dc.subject |
лояльність споживачів |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова кампанія |
uk_UA |
dc.subject |
ефективність комунікацій |
uk_UA |
dc.subject |
взаємодія з цільовою аудиторією |
uk_UA |
dc.subject |
брендинг |
uk_UA |
dc.subject |
customer loyalty |
uk_UA |
dc.subject |
marketing campaign |
uk_UA |
dc.subject |
communication efficiency |
uk_UA |
dc.subject |
interaction with the target audience |
uk_UA |
dc.subject |
branding |
uk_UA |
dc.title |
Оцінка лояльності споживачів до торгової марки |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Consumer loyalty assessment for a trademark |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |