Короткий опис (реферат):
У статті здійснено методичну оцінку теоретико-практичних засад функціонування, соціалізації підприємництва, визначено і систематизовано сучасні особливості організаційно-економічних характеристик розвитку цього процесу на селі
в умовах трансформацій. Запропоновано наукове визначення соціалізації підприємництва у розрізі організаційно-правових форм господарювання. Проаналізовано динаміку зміни структурного складу підприємств різних організаційно-правових типів, наведено перелік соціальних підприємств і систематизовано напрями їхньої діяльності. Визначено чинники соціалізації,
які дають можливість відзначити пріоритетні форми підприємств як організаційних структур. Концептуально передбачено перспективи поширення підприємств у виробничій і соціальній сферах на основі аналізу загальних мотивацій ведення
підприємницької діяльності на селі.