dc.contributor.author |
Зварич, І. Т. |
|
dc.contributor.author |
Зварич, О. І. |
|
dc.contributor.author |
Zvarych, I. |
|
dc.contributor.author |
Zvarych, O. |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-16T09:21:13Z |
|
dc.date.available |
2020-03-16T09:21:13Z |
|
dc.date.issued |
2020-03-16 |
|
dc.identifier.citation |
Зварич І.Т. Моделеутвоюючі чинники територіального управління економічним розвитком регіону / І. Т. Зварич, О. І. Зварич // Науковий погляд: економіка та управління. – 2019. - № 4 (66). – С. 21 – 27 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-0672 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3899 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто основні чинники територіального управління, проаналізовано його особливості у державах з різною формою правління. У кожній країні організація місцевої влади та управління й відповідна їй розгалужена система місцевих органів із розподілом належної компетенції між ними завжди тісно пов’язані з адміністративно-територіальним управлінням. При цьому в будь-якій державі (федеративній чи унітарній) існує один із двох традиційних типів адміністративно-територіальних утворень, які за ієрархією перебувають нижче загальнодержавного рівня. До першого з них належать так звані проміжні утворення (землі, адміністративні автономії, області та райони або департаменти тощо) й відповідні органи влади та управління, що здійснюють у межах своєї компетенції певні функції на підвідомчій їм території незалежно від центру. Водночас другий їх тип представлений відповідними низовими адміністративно-територіальними одиницями так званого базового рівня, які входять до складу проміжних утворень і мають власні місцеві органи влади та управління. На відміну від адміністративно-територіальних одиниць базового рівня, що склались природно й визнані державою
(міста, селища, села), під час управління якими переважають інтереси певних територіальних громад, у керівництві формуваннями проміжного рівня, створеними державними актами (області, райони тощо), простежується поєднання інтересів центру та поселень за його зацікавленості у підвищеному на них впливі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;2019. - № 4 (66) |
|
dc.subject |
місцеві органи управління |
uk_UA |
dc.subject |
адміністративно-територіальний менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
федеративні країни |
uk_UA |
dc.subject |
держави із самоврядним типом місцевого управління |
uk_UA |
dc.subject |
модель централізації |
uk_UA |
dc.subject |
моделеутворюючі чинники |
uk_UA |
dc.subject |
system of governing bodies |
uk_UA |
dc.subject |
administrative-territorial management |
uk_UA |
dc.subject |
federal countries |
uk_UA |
dc.subject |
states with a self-governing type of local government |
uk_UA |
dc.subject |
centralization model |
uk_UA |
dc.subject |
model-forming factors |
uk_UA |
dc.title |
Моделеутвоюючі чинники територіального управління економічним розвитком регіону |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Modelling factors of territorial management of economic development of the region |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |