Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Павленко, О.О. | |
dc.contributor.author | Чой, К.С. | |
dc.contributor.author | Бондар, О.Є. | |
dc.contributor.author | Бе, Д.Й. | |
dc.contributor.author | Горбаньова, О.О. | |
dc.date.accessioned | 2020-02-13T11:58:17Z | |
dc.date.available | 2020-02-13T11:58:17Z | |
dc.date.issued | 2020-02-13 | |
dc.identifier.citation | Чой К.С. Розвиток освітніх програм підготовки перекладачів: досвід Австрії, США, Південної Кореї / Павленко О.О., Чой К.С., Бондар О.Є., Бе Д.Й., Горбаньова О.О. // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». -2018. - №16(2).- С.252-260. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2522-4115 (print) | |
dc.identifier.issn | 2522-9133 (online) | |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3855 | |
dc.description.abstract | Розглянуто питання розвитку освітніх програм підготовки перекладачів у трьох країнах з різних частин світу. Виявлено на прикладі Австрії, США та Південної Кореї, що програми підготовки перекладачів мають спільні риси: орієнтація на актуальні професійні стандарти для перекладацької професії; узгодженість освітніх і професійних стандартів для перекладачів; функціонування програм професійної підготовки перекладачів у контексті професійної діяльності; орієнтованість програм підготовки перекладачів на виклики глобалізації; обов’язкове опанування двох іноземних мов; удосконалення перекладацької компетентності (усної/письмової), зокрема у спеціалізованих вузькопрофільних сферах. Також виявлено відмінності: наявність/відсутність норми офіційного ліцензування освітніх програм професійної підготовки перекладачів; наявність/відсутність офіційної вимоги держави щодо здобуття ступеня магістра усного та письмового перекладу як умови допуску до професійної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | університет імені Альфреда Нобеля | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія»;2018 №16(2) | |
dc.subject | підготовка перекладачів | uk_UA |
dc.subject | освітня програма | uk_UA |
dc.subject | усний переклад | uk_UA |
dc.subject | письмовий переклад | uk_UA |
dc.subject | ліцензована/неліцензована освітня програма | uk_UA |
dc.title | Розвиток освітніх програм підготовки перекладачів: досвід Австрії, США, Південної Кореї | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |