DSpace Repository

Розвиток освітніх програм підготовки перекладачів: досвід Австрії, США, Південної Кореї

Show simple item record

dc.contributor.author Павленко, О.О.
dc.contributor.author Чой, К.С.
dc.contributor.author Бондар, О.Є.
dc.contributor.author Бе, Д.Й.
dc.contributor.author Горбаньова, О.О.
dc.date.accessioned 2020-02-13T11:58:17Z
dc.date.available 2020-02-13T11:58:17Z
dc.date.issued 2020-02-13
dc.identifier.citation Чой К.С. Розвиток освітніх програм підготовки перекладачів: досвід Австрії, США, Південної Кореї / Павленко О.О., Чой К.С., Бондар О.Є., Бе Д.Й., Горбаньова О.О. // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». -2018. - №16(2).- С.252-260. uk_UA
dc.identifier.issn 2522-4115 (print)
dc.identifier.issn 2522-9133 (online)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3855
dc.description.abstract Розглянуто питання розвитку освітніх програм підготовки перекладачів у трьох країнах з різних частин світу. Виявлено на прикладі Австрії, США та Південної Кореї, що програми підготовки перекладачів мають спільні риси: орієнтація на актуальні професійні стандарти для перекладацької професії; узгодженість освітніх і професійних стандартів для перекладачів; функціонування програм професійної підготовки перекладачів у контексті професійної діяльності; орієнтованість програм підготовки перекладачів на виклики глобалізації; обов’язкове опанування двох іноземних мов; удосконалення перекладацької компетентності (усної/письмової), зокрема у спеціалізованих вузькопрофільних сферах. Також виявлено відмінності: наявність/відсутність норми офіційного ліцензування освітніх програм професійної підготовки перекладачів; наявність/відсутність офіційної вимоги держави щодо здобуття ступеня магістра усного та письмового перекладу як умови допуску до професійної діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher університет імені Альфреда Нобеля uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія»;2018 №16(2)
dc.subject підготовка перекладачів uk_UA
dc.subject освітня програма uk_UA
dc.subject усний переклад uk_UA
dc.subject письмовий переклад uk_UA
dc.subject ліцензована/неліцензована освітня програма uk_UA
dc.title Розвиток освітніх програм підготовки перекладачів: досвід Австрії, США, Південної Кореї uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account