Репозиторий Dspace

Організація виробничої та маркетингової діяльності малого і середнього бізнесу : монографія

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Жадько, К. С.
dc.contributor.author Падерін, І. Д.
dc.contributor.author Міщенко, Д. А.
dc.contributor.author Даценко, В. В.
dc.contributor.author Каюн, С. В.
dc.contributor.author Ватченко, Б. С.
dc.contributor.author Ватченко, О. Б.
dc.contributor.author Горященко, Ю. Г.
dc.contributor.author Ільченко, В. М.
dc.contributor.author Пікуліна, Н. Ю.
dc.contributor.author Тимошенко, М. В.
dc.contributor.author Фещенко, О. М.
dc.contributor.author Михальчук, Л. В.
dc.contributor.author Єссе, О. І.
dc.contributor.author Гуртова, Н. В.
dc.contributor.author Давидько, С. В.
dc.contributor.author Новак, Є. Е.
dc.contributor.author Самойленко, Д. М.
dc.contributor.author Сірко, А. Ю.
dc.contributor.author Свистун К. О., К. О.
dc.contributor.author Тітовець, Є. С.
dc.date.accessioned 2019-11-14T09:19:39Z
dc.date.available 2019-11-14T09:19:39Z
dc.date.issued 2019-10-14
dc.identifier.citation Організація виробничої та маркетингової діяльності малого і середнього бізнесу : монографія / за наук. ред. д.е.н., професора, академіка АЕНУ К. С. Жадька. – Дніпро : УМСФ, 2019. – 224 с. (Сер. «Бізнес. Економіка. Фінанси»). uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-328-154-4
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3706
dc.description.abstract У сучасних умовах особливого значення набуває розвиток малого і середнього бізнесу, здатного забезпечити в досить короткі терміни структурну перебудову економіки країни на основі інноваційних технологій, водночас формуючи надійну соціальну базу реформ – середній клас підприємців-власників. У монографії висвітлено актуальні питання розробки концепції розвитку виробничо-маркетингової діяльності малого і середнього бізнесу регіонів України. Для фахівців, представників бізнес-середовища, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, громадськості, науковців, викладачів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Наукове видання;2019
dc.subject малі підприємства uk_UA
dc.subject залучення іноземних інвестицій uk_UA
dc.subject управління малим і середнім бізнесом uk_UA
dc.subject малий і середній бізнес uk_UA
dc.subject ефективність франчайзингової форми ведення бізнесу uk_UA
dc.subject інформаційне забезпечення підтримки малого і середнього бізнесу uk_UA
dc.subject організаційно-економічний механізм сталого розвитку uk_UA
dc.subject державна кластерна політика uk_UA
dc.subject особливості маркетингу виробничо-технічної продукції uk_UA
dc.subject «Партизанський» маркетинг uk_UA
dc.title Організація виробничої та маркетингової діяльності малого і середнього бізнесу : монографія uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись