JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Організація виробничої та маркетингової діяльності малого і середнього бізнесу : монографія
Жадько, К. С.; Падерін, І. Д.; Міщенко, Д. А.; Даценко, В. В.; Каюн, С. В.; Ватченко, Б. С.; Ватченко, О. Б.; Горященко, Ю. Г.; Ільченко, В. М.; Пікуліна, Н. Ю.; Тимошенко, М. В.; Фещенко, О. М.; Михальчук, Л. В.; Єссе, О. І.; Гуртова, Н. В.; Давидько, С. В.; Новак, Є. Е.; Самойленко, Д. М.; Сірко, А. Ю.; Свистун К. О., К. О.; Тітовець, Є. С.
У сучасних умовах особливого значення набуває розвиток малого і середнього бізнесу, здатного забезпечити в досить короткі терміни структурну перебудову економіки країни на основі інноваційних технологій, водночас формуючи надійну соціальну базу реформ – середній клас підприємців-власників. У монографії висвітлено актуальні питання розробки концепції розвитку виробничо-маркетингової діяльності малого і середнього бізнесу регіонів України. Для фахівців, представників бізнес-середовища, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, громадськості, науковців, викладачів.