Abstract:
У статті розглянуто ключові питання теорії соціального капіталу. Запропоновано здійснювати аналіз розвитку соціального капіталу за допомогою групи показників: соціально-економічних та фінансово-економічних. Зазначено, що однією з найважливіших характеристик стану соціального капіталу є рівень освіти громадян. У роботі стверджується, що важливу роль у соціальному розвитку відіграє
такий показник, як витрати на освіту. Показано динаміку цього показника за останні десять років та структуру інвестицій в освіту в Україні. Названо причини, через які сформувалася стала тенденція отримання українською молоддю освіти за кордоном. Запропоновано переглянути освітянську політику, для чого слід запровадити широке коло навчальних програм для отримання вищої освіти, спрямувати зусилля на підняття престижу навчання та його якості, особливо в сільських школах