Abstract:
Статтю присвячено дослідженню теоретико-методологічних аспектів управління бізнес-процесами підприємств торгівлі. Проведено історичний генезис теорії управління для виявлення передумов появи процесного менеджменту та його відмінних рис. Запропоновані у роботі заходи дали змогу виявити основні елементи бізнес-процесу підприємств торгівлі, які включають: власника бізнес-процесу,
відповідального за його виконання, вхід, вихід, управління і ресурси. Визначено поняття бізнес-процесу торговельного підприємства й установлено бізнес-процеси, які характерні для підприємств торгівлі. Відзначено, що результатом (виходом) бізнес-процесу підприємства торгівлі є продукція, яка має стратегічне значення, тому що підтримує продовольчу безпеку країни, від якої безпосередньо залежить
якість життєзабезпечення населення.