Аннотации:
У світовому економічному укладі за останнє десятиріччя чітко простежується нова тенденція, що проявляється у соціалізації діяльності бізнесу. На відміну від соціальної відповідальності як добровільної парадигми управління на засадах урахування соціальних та екологічних детермінант розвитку чи соціального підприємництва, що є бізнесом через реалізацію суто соціальної місії, соціалізація бізнесу є ширшим поняттям, яке охоплює не тільки ці форми поведінки, а й проявляється через низку нових форм взаємодії зі стейкхолдерами. Посилення вимог стейкхолдерів до поведінки бізнесу на ринку зумовлює необхідність формування нефінансової звітності, категорійним показником якої є істотна інформація.
Соціалізація має низку проявів як на рівні управління окремою бізнесовою структурою, так і щодо нової поведінки на ринку