DSpace Repository

Обмеження спільної роботи близьких осіб: особливості правового закріплення засад використання ресурсу

Show simple item record

dc.contributor.author Коломоєць, Т. О.
dc.contributor.author Kolomoets, T. O.
dc.date.accessioned 2019-04-15T08:49:21Z
dc.date.available 2019-04-15T08:49:21Z
dc.date.issued 2019-04-15
dc.identifier.citation Коломоєць Т. О. Обмеження спільної роботи близьких осіб: особливості правового закріплення засад використання ресурсу / Т. О. Коломоєць // Правова позиція, 2019. - № 1 (22). - С.17 – 22 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6473
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3406
dc.description.abstract У статті аналізується обмеження щодо спільної роботи близьких осіб як один із видів «антикорупційного» обмеження, засади якого унормовані у Законі України «Про запобігання корупції». Автор звертає увагу на специфіку нормативного закріплення осіб, щодо яких це обмеження впроваджено, яка полягає у визначенні тих осіб, які можуть бути такими, і винятків із цього положення. Щоправда запропоновані унормовані винятки вже істотно застаріли і не повною мірою узгоджуються із реаліями сьогодення, а отже потребують корегування. У статті зосереджується увага на детальному аналізі двох «базових» понять, які фактично формують зміст обмеження, – «близькі особи», «пряме підпорядкування». Автором пропонуються конкретні положення, унормування яких сприятиме абсолютному визначенню «базових» понять, а саме: щодо розширення переліку осіб, які формують «безумовних близьких осіб», та граматичного уточнення умов стосовно «умовних близьких осіб». Аналізуючи суміжний понятійний ряд – підпорядкування», «пряме підпорядкування», «безпосереднє підпорядкування», автором виокремлюються ознаки останнього, які і зумовлюють його специфіку і підлягають обов’язковому нормативному закріпленню. Автором аналізується алгоритм дій як з боку осіб, щодо яких обмеження впроваджено, їх близьких осіб, так і їх керівників (суб’єктів призначення), які протягом певного часу мають вчинятися добровільно, а у разі їх неможливості – примусово, задля усунення обставин, які зумовлюють порушення обмежень спільної роботи близьких осіб. Порівняльний аналіз законодавства України та зарубіжних країн дозволяє стверджувати про ідентичність підходів до врегулювання відповідного питання й типові проблеми у правозастосуванні, в тому числі й під час визначення засад відповідальності за порушення відповідного обмеження у кодифікованому адміністративно-деліктному акті. Впровадження запропонованих рекомендацій сприятиме удосконаленню засад використання відповідного обмеження як ефективного заходу запобігання правопорушенням, пов’язаним з корупцією uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Правова позиція;2019. - № 1 (22)
dc.subject близькі особи uk_UA
dc.subject пряме підпорядкування uk_UA
dc.subject правопорушення, пов’язане з корупцією uk_UA
dc.subject корупція uk_UA
dc.subject законодавство uk_UA
dc.subject restrictions uk_UA
dc.subject close people uk_UA
dc.subject direct subordination uk_UA
dc.subject offences corruption-related offences uk_UA
dc.subject corruption uk_UA
dc.subject legislation uk_UA
dc.subject resource uk_UA
dc.subject responsibility uk_UA
dc.title Обмеження спільної роботи близьких осіб: особливості правового закріплення засад використання ресурсу uk_UA
dc.title.alternative Restriction on joint work of close persons: peculiarities of legal consolidation of fundamentals for resource use uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2019/1(22)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account