Короткий опис (реферат):
Глобалізація світової економіки, зростаючі ресурсні обмеження приводять до посилення конкуренції між різними територіями за залучення цих ресурсів, де територія виступає самодостатнім товаром.
Необхідність формування бренду території є тим ресурсом, що дає можливість вигідно вирізняти ся на фоні інших місць та регіонів, забезпечуючи приплив грошових ресурсів у вигляді інвестиційних, туристичних та міграційних потоків, впливаючи на продуктивність ведення бізнесу, економічний та соціальний розвиток, підвищення якості життя населення. Це синергія проектів стратегічного розвитку території з обґрунтованою маркетинговою стратегією, об’єднаних єдиною метою, що полягає - в просуванні окресленої території на зовнішній інвестиційний та споживчий ринок, що обов’язково приводить до зростання вартості та ліквідності наявних активів і формування нових.