DSpace Repository

Бренд території: необхідність, викликана часом

Show simple item record

dc.contributor.author Гречаник, Н. Ю.
dc.contributor.author Hrechanyk, N. Y.
dc.date.accessioned 2019-02-04T13:50:37Z
dc.date.available 2019-02-04T13:50:37Z
dc.date.issued 2019-02-04
dc.identifier.citation Гречаник Н. Ю. Бренд території: необхідність, викликана часом / Н. Ю. Гречаник // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 1 (59). – С. 118 – 123 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3193
dc.description.abstract Глобалізація світової економіки, зростаючі ресурсні обмеження приводять до посилення конкуренції між різними територіями за залучення цих ресурсів, де територія виступає самодостатнім товаром. Необхідність формування бренду території є тим ресурсом, що дає можливість вигідно вирізняти ся на фоні інших місць та регіонів, забезпечуючи приплив грошових ресурсів у вигляді інвестиційних, туристичних та міграційних потоків, впливаючи на продуктивність ведення бізнесу, економічний та соціальний розвиток, підвищення якості життя населення. Це синергія проектів стратегічного розвитку території з обґрунтованою маркетинговою стратегією, об’єднаних єдиною метою, що полягає - в просуванні окресленої території на зовнішній інвестиційний та споживчий ринок, що обов’язково приводить до зростання вартості та ліквідності наявних активів і формування нових. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 1 (59)
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject маркетинг території uk_UA
dc.subject територіальний бренд uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність території uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject brand uk_UA
dc.subject territory marketing uk_UA
dc.subject territorial brand uk_UA
dc.subject territory competitivenes uk_UA
dc.title Бренд території: необхідність, викликана часом uk_UA
dc.title.alternative Brand of territory: necessity predetermined by time uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2018/1
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account