dc.contributor.author |
Гречаник, Н. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Hrechanyk, N. Y. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-04T13:50:37Z |
|
dc.date.available |
2019-02-04T13:50:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-02-04 |
|
dc.identifier.citation |
Гречаник Н. Ю. Бренд території: необхідність, викликана часом / Н. Ю. Гречаник // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 1 (59). – С. 118 – 123 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2521-666X |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3193 |
|
dc.description.abstract |
Глобалізація світової економіки, зростаючі ресурсні обмеження приводять до посилення конкуренції між різними територіями за залучення цих ресурсів, де територія виступає самодостатнім товаром.
Необхідність формування бренду території є тим ресурсом, що дає можливість вигідно вирізняти ся на фоні інших місць та регіонів, забезпечуючи приплив грошових ресурсів у вигляді інвестиційних, туристичних та міграційних потоків, впливаючи на продуктивність ведення бізнесу, економічний та соціальний розвиток, підвищення якості життя населення. Це синергія проектів стратегічного розвитку території з обґрунтованою маркетинговою стратегією, об’єднаних єдиною метою, що полягає - в просуванні окресленої території на зовнішній інвестиційний та споживчий ринок, що обов’язково приводить до зростання вартості та ліквідності наявних активів і формування нових. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 1 (59) |
|
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
бренд |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг території |
uk_UA |
dc.subject |
територіальний бренд |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність території |
uk_UA |
dc.subject |
marketing |
uk_UA |
dc.subject |
brand |
uk_UA |
dc.subject |
territory marketing |
uk_UA |
dc.subject |
territorial brand |
uk_UA |
dc.subject |
territory competitivenes |
uk_UA |
dc.title |
Бренд території: необхідність, викликана часом |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Brand of territory: necessity predetermined by time |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |