dc.contributor.author |
Дрешпак, В.М. |
|
dc.contributor.author |
Dreshpak, V. M. |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-08T09:40:32Z |
|
dc.date.available |
2018-11-08T09:40:32Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-08 |
|
dc.identifier.citation |
Дрешпак В. М. Соціальна реклама в системі державно-управлінської комунікації /В.М. Дрешпак // Аспекти публічного управління, 2015. -№ 3 (17) березень. - С. 5 - 12 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2311-6420 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3135 |
|
dc.description.abstract |
Проаналізовано підходи щодо визначення змісту та функцій соціальної реклами в
державно-управлінських комунікаціях. Обґрунтовано можливість вивчення соціальної реклами у державно-управлінських комунікаціях з позицій системного підходу.
Досліджено функціонування соціальної реклами у розрізі таких складових комунікативної системи державного управління, як: 1) підсистема суб’єктів комунікації;
2) технологічна підсистема; 3) технічна підсистема; 4) семіотична підсистема. На цій
основі виокремлено та проаналізовано: суб’єкти, технології, технічні та семіотичні
засоби комунікації в державному управлінні, що відбувається з використанням соціальної реклами. Продемонстровано, що використання такого методологічного підходу дозволить в умовах реального комунікативного простору виявити фактори, що впливатимуть на ступінь ефективності використання соціальної реклами в системі державно-управлінської комунікації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Центр соціально-політичних досліджень |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Аспекти публічного управління;№ 3 (17) березень 2015 |
|
dc.subject |
комунікація в державному управлінні |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна реклама |
uk_UA |
dc.subject |
система державного управління |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
засоби масової інформації |
uk_UA |
dc.subject |
communication in public administration |
uk_UA |
dc.subject |
social advertising |
uk_UA |
dc.subject |
system of public administration |
uk_UA |
dc.subject |
communicative activity |
uk_UA |
dc.subject |
mass media |
uk_UA |
dc.title |
Соціальна реклама в системі державно-управлінської комунікації |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Social advertising in the system of public-administrative communications |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |