Abstract:
У монографії досліджено сучасне телебачення та його історію крізь
призму соціальних комунікацій. Розглянуто актуальні технології
взаємодії з глядачем, моделі телемовлення, побудовані на різних видах
комунікативного впливу. Особливу увагу приділено розвитку
інтерактивного телебачення: як його технологіям, так і соціальнокультурному феномену не тільки в Україні, але й за її кордонами. Автор
монографії понад 20 років працював головним режисером на
регіональному телебаченні – цей досвід став основою аналізу для
регіонального телемовлення, вивчення його комунікативних
особливостей та перспектив розвитку. Окреслено нові шляхи для
подальшого вивчення телевізійної комунікації, виокремлено й описано
нову модель інтерактивного мовлення.
Монографія буде цікава як науковцям, так і фахівцям-практикам у
галузі соціальних комунікацій, а також студентам, які в майбутньому
пов‟яжуть свою діяльність з телебаченням та журналістикою