Репозитарiй DSpace

Глобалізаційні процеси та регулювання маркетингового середовища підприємств

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петруня, В. Ю.
dc.date.accessioned 2017-06-13T09:27:51Z
dc.date.available 2017-06-13T09:27:51Z
dc.date.issued 2017-06-13
dc.identifier.citation 1. Словник іншомовних слів / уклад. Л.О. Пустовіт та ін. І. К.: Довідка, 2000. І. С. 294. 2. Прийняття управлінських рішень: навч. посіб. / Ю.Є. Петруня, В.Б. Говоруха, Б.В. Літовченко [та ін.]; за ред. Ю.Є. Петруні. -Дніпропетровськ: АМСУ, 2010. - С.11. 3. Новітній маркетинг: навч. посіб. / Є.В. Савельєв, С.І. Чоботар, Д.А. Штефанич та ін.; за ред. Є.В. Савельєва. І К.: Знання, 2008. - 420 с. uk_UA
dc.identifier.issn 2074-5354
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2506
dc.description Петруня В. Ю. Глобалізаційні процеси та регулювання маркетингового середовища підприємств / В. Ю. Петруня // Академічний огляд. - 2015. - № 2. - С. 105–110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2015_2_12. uk_UA
dc.description.abstract Розглянуто питання трансформації маркетингового середовища підприємств під впливом економічної глобалізації. Глобалізація розглянута як фактор зміни співвідношення національних та інтернаціоналних джерел формування середовища. Визначено вихідні моменти управлінської діяльності, повязані з урахуванням глобалізаційних процесів. Показано типові напрями впливу економічної глобалізації на поведінку споживачів, а також її вплив на окремі елементи маркетингового мікро- та макросередовища підприємств. Визначено, що глобалізаційна трансформація середовища регулювання відбувається шляхом розвитку інститутів наддержавного регулювання, перерозподілу важелів регулювання та типізації діяльності інститутів регулювання. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Приватний вищий навчальний заклад "Дніпропетровський університет економіки та права імені Альфреда Нобеля" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Академічний огляд = Academy review : економіка та підприємництво: наук.- практ. журн.;2015. - № 2
dc.subject економічна глобалізація uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингове середовище uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject регулювання uk_UA
dc.subject economic globalization uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject regulation uk_UA
dc.subject enterprise uk_UA
dc.subject marketing environment uk_UA
dc.title Глобалізаційні процеси та регулювання маркетингового середовища підприємств uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу