Репозитарiй DSpace

Ризики маркетингової діяльності: вплив глобалізації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петруня, В. Ю.
dc.date.accessioned 2017-06-13T08:09:47Z
dc.date.available 2017-06-13T08:09:47Z
dc.date.issued 2017-06-13
dc.identifier.citation 1. Словник іншомовних слів / уклад. Л.О. Пустовіт та ін. – К.: Довідка, 2000. – С. 294. 2. Прийняття управлінських рішень : навчальний посібник / [Ю.Є. Петруня, В.Б. Говоруха, Б.В. Літовченко та ін.]; за ред. Ю.Є. Петруні. – Дніпропетровськ: АМСУ, 2010. – С.11. 3. Новітній маркетинг : навч. посіб. / Є.В. Савельєв, С.І. Чоботар, Д.А. Штефанич та ін.; за ред. Є.В. Савельєва. – К.: Знання, 2008. – 420 с. 4. Котлер Ф., Ли Н. Маркетинг для государственных и общественных организаций / пер. с англ. под ред. С.Г. Божук. – СПб.: Питер, 2008. – 384 с. 5. Дианова В.Ю. Маркетинг таможенных услуг / В.Ю. Дианова, В.В. Макрусев. – М. : РИО РТА, 2005. – 292 с. uk_UA
dc.identifier.issn 2218-4511
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2505
dc.description Петруня, В.Ю. Ризики маркетингової діяльності: вплив глобалізації [Текст] / В.Ю. Петруня // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 114-122. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто вплив економічної глобалізації на маркетингову діяльність організацій. Визначено, як змінюється система ризиків маркетингової діяльності приватних і державних організацій під впливом глобалізації. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Сумський державний університет, ТОВ "ВТД "Університетська книга" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and Management of Innovations : наук. журн.;2012. — № 1
dc.subject глобалізація uk_UA
dc.subject зовнішнє середовище uk_UA
dc.subject організація uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject ризики uk_UA
dc.subject globalization uk_UA
dc.subject environment uk_UA
dc.subject organization uk_UA
dc.subject marketing activity uk_UA
dc.subject risks uk_UA
dc.title Ризики маркетингової діяльності: вплив глобалізації uk_UA
dc.title.alternative Risks of marketing activity: globalization influence uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу