Репозиторий Dspace

Маркетинг : навчальний посібник для студентів вищих навч. закладів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Падерін, І.Д.
dc.contributor.author Комарова, К.В.
dc.contributor.author Сорока, К.О.
dc.date.accessioned 2017-06-07T10:09:58Z
dc.date.available 2017-06-07T10:09:58Z
dc.date.issued 2017-05-07
dc.identifier.isbn 978-966-8203-29-9
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2484
dc.description Падерін І.Д. Маркетинг : навчальний посібник для студентів вищих навч. закладів. 2-ге вид., перероб. і доп. / І.Д. Падерін, К.О. Сорока, К.В. Комарова ; за ред. академіка АЕНУ Н.І. Редіної. – Дніпропетровськ : ДДФА, 2015. – 260 с. uk_UA
dc.description.abstract Щоб мати успіх на ринку, підприємствам доводиться вирішувати багато складних питань. Знання сучасного маркетингу дозволить досягти цієї мети. У навчальному посібнику розкрито сутність і зміст основних понять маркетингу, а також розглянуто товарну політику, цінову політику, політику розподілу, рекламу та стимулювання збуту продукту. Навчальний посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпропетровська державна фінансова академія uk_UA
dc.relation.ispartofseries Навчальне видання;2015
dc.subject демаркетинг uk_UA
dc.subject диверсифікація uk_UA
dc.subject життєвий цикл товару uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингове дослідження uk_UA
dc.subject Паблік Рилейшнз (Public Relations) uk_UA
dc.subject принципи маркетингу uk_UA
dc.subject ревізія маркетингу uk_UA
dc.subject структура служби маркетингу uk_UA
dc.subject функції маркетингу uk_UA
dc.title Маркетинг : навчальний посібник для студентів вищих навч. закладів uk_UA
dc.type Textbook uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись