dc.contributor.author |
Падерін, І.Д. |
|
dc.contributor.author |
Комарова, К.В. |
|
dc.contributor.author |
Сорока, К.О. |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-07T10:09:58Z |
|
dc.date.available |
2017-06-07T10:09:58Z |
|
dc.date.issued |
2017-05-07 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-8203-29-9 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2484 |
|
dc.description |
Падерін І.Д. Маркетинг : навчальний посібник для студентів вищих навч. закладів. 2-ге вид., перероб. і доп. / І.Д. Падерін, К.О. Сорока, К.В. Комарова ; за ред. академіка АЕНУ Н.І. Редіної. – Дніпропетровськ : ДДФА, 2015. – 260 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Щоб мати успіх на ринку, підприємствам доводиться вирішувати багато складних питань. Знання сучасного маркетингу дозволить досягти цієї мети.
У навчальному посібнику розкрито сутність і зміст основних понять маркетингу, а також розглянуто товарну політику, цінову політику, політику розподілу, рекламу та стимулювання збуту продукту.
Навчальний посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Дніпропетровська державна фінансова академія |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Навчальне видання;2015 |
|
dc.subject |
демаркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
диверсифікація |
uk_UA |
dc.subject |
життєвий цикл товару |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингове дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
Паблік Рилейшнз (Public Relations) |
uk_UA |
dc.subject |
принципи маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
ревізія маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
структура служби маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
функції маркетингу |
uk_UA |
dc.title |
Маркетинг : навчальний посібник для студентів вищих навч. закладів |
uk_UA |
dc.type |
Textbook |
uk_UA |