DSpace Repository

Аутсорсинг маркетингової діяльності як основа управління кокурентоздатністю підприємств в сучасних ринкових умовах

Show simple item record

dc.contributor.author Барсукова, Ю. Г.
dc.contributor.author Кругліков, А. М.
dc.contributor.author Єдинак, В. Ю.
dc.contributor.author Barsukova, I. G.
dc.contributor.author Kruglikov, A. M.
dc.contributor.author Iedynak, V. J.
dc.date.accessioned 2017-06-02T07:37:09Z
dc.date.available 2017-06-02T07:37:09Z
dc.date.issued 2017-06-02
dc.identifier.citation 1. Гусєв О.Ю. Методичні основи розвитку динамічних здібностей підприємства на основі використання аутсорсингу. /Стратегія підприємства в контексті підвищення його конкурентоспроможності – Інтернет-конференція. – 2012. – стор. 17-19. 2. Покровская Л.Л. Аутсорсинг как інструмент управления изменениями в современной организации/ Журнал «Российскоепредпринимательство» - № 4 - Вып. 1 (181) – 2011. - cтр. 121-125. 3. Заинчковская И.А. Аутсорсинг как способ повышения эффективности информационных систем /ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Управління сучасним підприємством». – 2013. – стор. 107-108. 4. Хейвуд Дж. Брайан. Аутсорсинг: в поисках конкурентних преимуществ. / Пер. с англ. - М.: Издательскийдом «Вильямс», - 2004, - 176 с. 5. Аутсорсинг – это форма взаимоотношения с клиентом. 14.05.2006 г. / Електронний ресурс – http://www.peweek.ru, вільний. 6. Аутсорсинг в Украине достиг миллиардных долларовых оборотов. / Cartli – многопрофильныйаутсорсинговый call-центр // Електронний ресурс - http://cartli.ua/articles/523-autsorsing-v-ukraine-dostig-milliardnyx-dollarovyx-oborotov.html, вільний. 7. Д. Рігбі, Б. Білоді. Інструменти та тренди в управлінні. – Bain&Co. – 2013. стор. 9. 8. О.А. Лапшова. Аутсорсинг как інструмент реализации современной концепции маркетинга. / Волгоградський державний технічний університет, ХII Науково-практична конференція, 2013. 9. Гавриленко К.A. Аутсорсинг як інструмент зниження витрат у системі стратегічного управління / К. Гавриленко // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – 1(91). – стор. 104-109. uk_UA
dc.identifier.issn 2310-8479
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2447
dc.description.abstract У статті розглянуто аутсорсингову діяльність в Україні. Зазначено основні види аутсорсингових послуг, якими користуються українські підприємства. Основна увага приділяється аутсорсингу маркетингової діяльності. Визначено основні аспекти маркетингової концепції управління підприємством. Розглянуто функції, які можуть стати об’єктом аутсорсингу на різних етапах розвитку підприємства, виділено переваги та недоліки використання аутсорсингу маркетингових процесів в організації uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпропетровський державний аграрний університет, Товариство з обмеженою відповідальністю "ДКЦ Центр uk_UA
dc.relation.ispartofseries Ефективна економіка;2015 / № 1
dc.subject аутсорсинг uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject аутсорсингова діяльність uk_UA
dc.subject аутсорсинг маркетингової діяльності uk_UA
dc.subject маркетингова концепція управління uk_UA
dc.subject outsourcing uk_UA
dc.subject marketing outsourcing activities uk_UA
dc.subject outsourcing of marketing activities, marketing management concept uk_UA
dc.title Аутсорсинг маркетингової діяльності як основа управління кокурентоздатністю підприємств в сучасних ринкових умовах uk_UA
dc.title.alternative Outsurcing of marketing activities as a basis for managing the competitiveness of enterprises in the current marcet conditions uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account