Аннотации:
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за фахом 19.00.01 – загальна психологія, історія психології. – Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. – Харків, 2011.
Дисертаційна робота містить дослідження динаміки Яконцепції особистості студентів на різних етапах розвитку ускладненої життєвої ситуації з урахуванням гендерних особливостей, курсу, успішності навчання і спеціальності, яку студенти здобувають. Типовим видом ускладненої ситуації в
студентському віці є екзаменаційна сесія. Визначено динамічні та стабільні показники Я-концепції в ускладненій ситуації. Встановлено співвідношення складових Я-концепції, які утворюють три фактори: самоставлення, песимізму і оптимізму. Виявлено три типи самоставлення та чотири типи самооцінки студентів в ускладнених життєвих ситуаціях.