dc.contributor.author |
Панфілова, Г.Б. |
|
dc.contributor.author |
Panfilova, H. B. |
|
dc.date.accessioned |
2017-05-16T10:24:20Z |
|
dc.date.available |
2017-05-16T10:24:20Z |
|
dc.date.issued |
2017-05-16 |
|
dc.identifier.citation |
1. Вербець В.В. Педагогічна діагностика формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді: Монографія. / В.В. Вербець – Рівне: Видво РДГУ, 2005. – 383 c.2. Лузік Е. Гуманітарна освіта в процесі підготовки спеціалістів профільних ВНЗ України: проблеми та перспективи / Е.Лузік //Філософія освіти. – 2006. – № 2(4) .– С. 266 - 276. 3. Панфілова Г.Б. Потенціал гуманітарних дисциплін у формуванні духовної культури особистості майбутнього фахівця в умовах сучасних геополітичних викликів / Г.Б. Панфілова, Г.Д. Чивліклій// Фінансовоекономічна стратегія розвитку України в умовах сучасних геополітичних викликів (Економіко-управлінські, правові, інформаційно-технічні, гуманітарні аспекти): Міжнар.наук.-практ. конф. 20 листопада 2015 р.: Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів 2015. – С. 67-68. 4. Панфілова Г. Б. Самостійна робота студентів внз як чинник розвитку особистості / Г. Б. Панфілова // Гуманітарний вісник ДВНЗ «ПереяславХмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – К. : Гнозис, 2015. – Додаток 1 до Вип. 35, Том VIII (59): Тематичний випуск "Вища освіта Украйни у контексті інтеграції до європейського освітнього простору". – С. 237- 244. 5. Регуш Л.А. Проблемы психического развития и их предупреждение (от рождения до пожилого возраста). / Л.А. Регуш. – СПб.: Речь, 2006 – 320 с. 6. Романовский А.Г. Психолого-педагогическая подготовка в свете концепции формирования гуманитарно-технической элиты / А.Г.Романовский // Харьковская школа психологии: наследие и современная наука / Отв.ред.Т.Б.Хомуленко, М.А.Кузнецов.– Х.: Изд-во ХНПУ имени Г.С.Сковороды, 2012.– С.129-139. 7. Фалько Н.М. Психологічні особливості особистісно-професійного становлення студентів психолого-педагогічних спеціальностей конвеєрів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук: спец. 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» / Н.М. Фалько - Харків, 2009. – 23 с. 8. Эриксон Э. Идентичность: юность и кризис: Пер. с англ.. /Общ. ред. и предисл. А.В.Толстых / Эрик Эриксон – М.: Прогресс, 1996. – 344 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2324 |
|
dc.description |
Панфілова Г. Б. Вища освіта як стратегічний ресурс розвитку особистості/ Г. Б. Панфілова // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 2 до Вип. 36: Тематичний випуск «Проблеми емпіричних досліджень в психології». – Випуск 13 – К.: Гнозис, 2016. – С. 392 – 398. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті аналізуються соціально-психологічні проблеми організації освітнього процесу в умовах ВНЗ, визначаються психологічні проблеми студентського вікового періоду. Розглянуто роль освіти та освітнього середовища в процесі становлення особистості, зазначена необхідність посилення гуманітарної складової в процесі підготовки майбутніх фахівців. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»;Додаток 2 до Вип. 36: Тематичний випуск «Проблеми емпіричних досліджень в психології». –2016. - Випуск 13 |
|
dc.subject |
освітнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
студентський вік |
uk_UA |
dc.subject |
потреби |
uk_UA |
dc.subject |
потенціал особистості |
uk_UA |
dc.subject |
educational environment |
uk_UA |
dc.subject |
student age |
uk_UA |
dc.subject |
the needs |
uk_UA |
dc.subject |
the potential of the individual |
uk_UA |
dc.title |
Вища освіта як стратегічний ресурс розвитку особистості |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |