Аннотации:
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.06.01 – Економіка, організація і управління підприємствами. – Дніпропетровський університет економіки та права, Дніпропетровськ, 2003.
Дисертаційна робота присвячена вирішенню проблеми підвищення ефективності функціонування підприємств за рахунок розробки та впровадження ефективного організаційно-функціонального маркетингового механізму управління їх діяльністю як цілісної функціональної динамічної системи з дискретним станом. Запропонована і науково обґрунтована методика оцінки ефективності впровадженого маркетингового механізму та його складових підсистем (дослідницької, виробничої, комунікаційно-збутової, контролінгової). Запропоновано схему ефективного прийняття конструктивних управлінських рішень підприємством на засадах розробленої комплексної управлінської багатоваріантної логістичної моделі. Результати дисертаційного дослідження впроваджено в практику діяльності підприємств ВАТ “Дніпропетровський лакофарбовий завод”, ДВАТ “Шахта “Степова” ДХК “Павлоградвугілля”.
Ключові слова: ефективність, управління, маркетинговий механізм, маркетингові дослідження, виробництво, збут, комунікації, маркетинг-контролінг