Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Козинець, І. І. | |
dc.date.accessioned | 2017-04-25T08:33:11Z | |
dc.date.available | 2017-04-25T08:33:11Z | |
dc.date.issued | 2017-04-25 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2204 | |
dc.description | Козинець І. І. Педагогічні умови методичної підготовки викладачів економічних дисциплін у вищих навчальних закладах : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / І. І. Козинець. - Д.: ДДФА, 2014. - 247 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | На сучасному етапі трансформації вітчизняної системи вищої освіти питання методичної підготовки викладачів також актуалізується у зв’язку зі створенням єдиного Європейського простору, який базується на соціальній інтеграції, „студенто-центрованому навчанні і мобільності” й забезпеченні зайнятості випускників. У Київському комюніке, схваленому учасниками форуму з питань освіти на тему „Європейська школа XXI століття”, наголошується на перевагах багатоцільової освіти впродовж усього життя, що вимагає сформованості у майбутніх фахівців «наскрізних компетенцій”. У зв’язку з цим викладачі мають не тільки опановувати нову методологію та сучасні методики їх розвитку, які вже сьогодні існують у світовій практиці, а й постійно розвиватися у сфері методики вищої школи. Отже, забезпечення якості підготовки фахівців у системі вищої школи у відповідь на виклики нової епохи потребує високого рівня методичної підготовки науково-педагогічних працівників. Провідна роль у вирішенні цього завдання належить організації системи методичної роботи у вищих навчальних закладах, традиційну структуру якої слід привести у відповідність із вимогами часу, подолати її неефективність, надати їй гнучкого та динамічного характеру | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Дніпропетровська державна фінансова академія | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Наукове видання;2014 | |
dc.subject | питання методичної підготовки викладачів економічних дисциплін вищих навчальних закладів | uk_UA |
dc.subject | професійні якості викладачів | uk_UA |
dc.subject | система якості вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | педагогічна майстерность | uk_UA |
dc.subject | моделювання | uk_UA |
dc.subject | спостереження | uk_UA |
dc.subject | самооцінювання | uk_UA |
dc.subject | анкетування | uk_UA |
dc.subject | тестування | uk_UA |
dc.subject | педагогічний експеримент | uk_UA |
dc.subject | інноваційні форми | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови методичної підготовки викладачів економічних дисциплін у вищих навчальних закладах | uk_UA |
dc.title.alternative | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук | uk_UA |
dc.type | Dissertation | uk_UA |