Аннотации:
На сучасному етапі трансформації вітчизняної системи вищої освіти питання методичної підготовки викладачів також актуалізується у зв’язку зі створенням єдиного Європейського простору, який базується на соціальній інтеграції, „студенто-центрованому навчанні і мобільності” й забезпеченні зайнятості випускників. У Київському комюніке, схваленому учасниками форуму з питань освіти на тему „Європейська школа XXI століття”, наголошується на перевагах багатоцільової освіти впродовж усього життя, що вимагає сформованості у майбутніх фахівців «наскрізних компетенцій”. У зв’язку з цим викладачі мають не тільки опановувати нову методологію та сучасні методики їх розвитку, які вже сьогодні існують у світовій практиці, а й постійно розвиватися у сфері методики вищої школи. Отже, забезпечення якості підготовки фахівців у системі вищої школи у відповідь на виклики нової епохи потребує високого рівня методичної підготовки науково-педагогічних працівників. Провідна роль у вирішенні цього завдання належить організації системи методичної роботи у вищих навчальних закладах, традиційну структуру якої слід привести у відповідність із вимогами часу, подолати її неефективність, надати їй гнучкого та динамічного характеру
Описание:
Козинець І. І. Педагогічні умови методичної підготовки викладачів економічних дисциплін у вищих навчальних закладах : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / І. І. Козинець. - Д.: ДДФА, 2014. - 247 с.